Aquest lloc web utilitza galetes per millorar la vostra experiència mentre navegueu. Les galetes que es classifiquen segons sigui necessari s'emmagatzemen al vostre navegador, ja que són essencials per al funcionament de les característiques bàsiques del lloc web. També utilitzem galetes de tercers que ens ajuden a analitzar i comprendre com utilitzeu aquest lloc web. Aquestes galetes s'emmagatzemaran al vostre navegador només amb el vostre consentiment. També teniu l'opció de no rebre aquestes galetes. Però l'exclusió voluntària d'algunes d'aquestes galetes pot afectar la vostra experiència de navegació.
Imatge del producte 9788419271617

Fes clic a la imatge per ampliar-la

Cartas a mi maestro

EAN 9788419271617
Col·lecció: PLATAFORMA ACTUAL
Pes 160
Pàgines 128
Mida 140mm X 220mm

En estoc

15,00 €

Afegir a la cistella

De Camus, Albert. Editat per Plataforma Editorial. De la col·lecció PLATAFORMA ACTUAL.

info
Después de recibir el Premio Nobel de Literatura en 1957, Albert Camus escribió una carta a su antiguo profesor en Argel, Louis Germain, sin el cual «no habría sucedido nada de todo esto» y le expresó todo su reconocimiento. El conjunto de la correspondencia entre estos dos hombres, nunca antes publicada integra, y un fragmento de El primer hombre donde apareció el personaje del profesor M. Bernard se encuentran compilados en Cartas a mi maestro. Una edición en forma de homenaje a ese magnífico vínculo de gratitud y ternura que los unió.

Productes relacionats:

Literanit reflexiona sobre la insularitat i les perifèries

Sense categoria

La setena edició ha començat aquest dilluns en la llibreria Finis Africae de Palma i culmina el diumenge amb una mostra a Barcelona… Continue reading Literanit reflexiona sobre la insularitat i les perifèries

Leer más

Trobada Poética

Aquesta setmana gaudirem a la llibrería d’una magnífica trobada i recital poètic amb...

Llegir més