Aquest lloc web utilitza galetes per millorar la vostra experiència mentre navegueu. Les galetes que es classifiquen segons sigui necessari s'emmagatzemen al vostre navegador, ja que són essencials per al funcionament de les característiques bàsiques del lloc web. També utilitzem galetes de tercers que ens ajuden a analitzar i comprendre com utilitzeu aquest lloc web. Aquestes galetes s'emmagatzemaran al vostre navegador només amb el vostre consentiment. També teniu l'opció de no rebre aquestes galetes. Però l'exclusió voluntària d'algunes d'aquestes galetes pot afectar la vostra experiència de navegació.
Imatge del producte 9788498246827

Fes clic a la imatge per ampliar-la

De la Terra a l'espai

Com funciona la tecnologia que ens ajuda des de l'exterior

EAN 9788498246827
Número a la col·lecció: 32
Pàgines 184
Mida 150mm X 235mm

En estoc

20,95 €

Afegir a la cistella

Com funciona la tecnologia que ens ajuda des de l'exterior. De Iranzo Greus, David. Editat per Edicions Bromera.

info
Fa més de mig segle, el primer satèl·lit artificial arribà a l'espai, i una dècada després, l'home xafà la Lluna per primera vegada. Aquests grans esdeveniments marcaren simbòlicament el segle xx. Però, en l'actualitat, l'espai és molt més que un símbol: s'ha convertit en una part de la nostra vida, ­encara que no sempre en som conscients. Des de l'agricultura fins als orígens de l'univers, passant per la comunicació o la navegació, la informació que recollim de l'espai exterior ens és d'una gran utilitat en el dia a dia.Amb un llenguatge accessible, De la Terra a l'espai ens explica com ens ho maneguem els humans per a anar a l'espai i com funcionen i per a què serveixen els satèl·lits i les llançadores que enviem allà dalt. Partint de la narració dels descobriments científics que han protagonitzat la carrera espacial del segle passat, el llibre llança també una ullada cap al futur, cap a unes tecnologies que semblen ser ciència-ficció, les quals ens ajuden, entre altres coses, a predir els canvis climàtics o a detectar l'arribada d'asteroides que podrien ser catastròfics. 

Productes relacionats:

Literanit reflexiona sobre la insularitat i les perifèries

Sense categoria

La setena edició ha començat aquest dilluns en la llibreria Finis Africae de Palma i culmina el diumenge amb una mostra a Barcelona… Continue reading Literanit reflexiona sobre la insularitat i les perifèries

Leer más

Presentació literària

El dilluns 1 de desembre gaudirem en la llibreria de la presentació del...

Llegir més