Aquest lloc web utilitza galetes per millorar la vostra experiència mentre navegueu. Les galetes que es classifiquen segons sigui necessari s'emmagatzemen al vostre navegador, ja que són essencials per al funcionament de les característiques bàsiques del lloc web. També utilitzem galetes de tercers que ens ajuden a analitzar i comprendre com utilitzeu aquest lloc web. Aquestes galetes s'emmagatzemaran al vostre navegador només amb el vostre consentiment. També teniu l'opció de no rebre aquestes galetes. Però l'exclusió voluntària d'algunes d'aquestes galetes pot afectar la vostra experiència de navegació.
Imatge del producte 9788495694935

Fes clic a la imatge per ampliar-la

El batle antoni amer ?garanya?

El batle Antoni Amer "Garanya" (1882-1936)

EAN 9788495694935
Col·lecció: Menjavents
Pàgines 350
Mida 210mm X 150mm

En estoc

22,00 €

Afegir a la cistella

El batle Antoni Amer "Garanya" (1882-1936). De Tugores Manresa, Antoni. Editat per Documenta Balear. De la col·lecció Menjavents.

info
SinopsiEl batle de Manacor Antoni Amer, "Garanya", va ser assassinat al final de lany 1936 al cementeri de Son Coletes (Manacor). Llavors ja havien llevat la vida al seu fill gran, Jaume, i al seu cunyat, Bartomeu Caldentey. Per si no fos prou, el seu fill Antoni morirà durant la postguerra amb el cor rebentat pels patiments i els militars instruiran un consell de guerra contra la viuda del batle, Magdalena Roig. Aquesta és La història robada a les generacions nascudes després de la guerra, i ara treta de loblit per Antoni Tugores sobre la base duna nombrosa documentació inèdita i oral. La part darrera de lobra està dedicada al final horripilant del batle Amer i el desenllaç dramàtic dels seus parents.

Productes relacionats:

Literanit reflexiona sobre la insularitat i les perifèries

Sense categoria

La setena edició ha començat aquest dilluns en la llibreria Finis Africae de Palma i culmina el diumenge amb una mostra a Barcelona… Continue reading Literanit reflexiona sobre la insularitat i les perifèries

Leer más

Presentació literària

El dilluns 1 de desembre gaudirem en la llibreria de la presentació del...

Llegir més